هر سازمانی پس از مرحله­ ی راه­ اندازی شبکه­ ی کامپیوتری خود، نیازبه فرایند پشتیبانی و نگه‌داری دارد؛ و سرعت عمل در رفع مشكلات، از اولویت ویژه­ ای برخوردار است. اما دستیابی به چنین موقعیتی، بدون برنامه­ ریزی هدفمند و انجام پیش­ نیازها و پیش­ بینی­ های لازم میسر نیست. تهیه­ ی مستندات ضروری شبكه، شناسنامه­ ی سخت­ افزاری و نرم­ افزاری سیستم­ ها، شناسنامه­ ی كاربران و طراحی بازدیدها و سرویس­ های زمان­بندی شده، گام مؤثری در نیل به این هدف و موقعیت می­ باشد.
در ارتباط با نیاز­های سازمانی فوق، شرکت ابر سبز بسته­ ای ازخدمات را، در قالب خدمات نگهداری و پشتیبانی به عنوان راه حلی کارآ و توانمند ارائه می­ کند.

بخشی از بسته ی خدمات نگهداری و پشتیبانی ما:

  • پشتیبانی 24 ساعته و آنکال
  • نگهداری و پشتیبانی از تجهیزاتPassive شبکه شامل: کابل، داکت، پریز و پچ­ پنل (Patch Panel)
  • نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات Active شبکه شامل: سوییچ، روتر و مودم ADSL
  • نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات اتاق سرور شامل: رک، سرور و UPS
  • نگهداری و پشتیبانی از سخت‌افزار ایستگاه‌های کاری
  • سرویس دوره ­ای (هفتگی،ماهانه­) ایستگاه­های کاری
  • کنترل دایمی سخت­ افزارها و نرم­ افزارها برای کاهش بروز مشکلات و کوتاه­ کردن زمان حل مشکل
  • تهیه مشخصات کامل سرور(ها)، سیستم­ها، سوئیچ(­ها)، روتر(ها) و ارایه­ ی شناسنامه­ ی تجهیزات
  • نود یابی شبکه های از پیش راه اندازی شده
  • تهیه نسخه پشتیبیان از اطلاعات کلیدی و ماشین های مجازی
  • آنالیز و بهبود عملکرد شبکه با ارائه و راه اندازی پلن ها و سرویس ها جدید

BigBlueButton سیستم آموزش آنلاین

آنتی ویروس Bitdefender