☰  

دوره حضوری Help Desk

برگزاری دوره حضوری Help Desk در شرکت مهندسی ابرسبز توسط استاد مدرس جناب مهندس محمد کوشا

آیا می خواهید کار خود را در دنیای IT شروع کنید؟ آیا می خواهید مسیر شغلی خود را با یک قدم محکم شروع کنید؟ شما در جای درستی هستید! چرا؟ اجازه بدید تا بیشتر توضیح دهیم تا با دوره Help Desk کاملا آشنا شوید.

از آنجا که وقتی می خواهید یک متخصص IT باشید ، باید از اصول اولیه شروع کنید، باید به کامپیوترها و همه موارد مرتبط با آن ، نحوه کار آنها ، نحوه نصب سیستم عامل ها مانند ویندوز روی ماشین ها، نحوه برقراری ارتباط و نحوه مدیریت آنها تسلط داشته باشید. این موارد، و البته عیب یابی همه موارد، از منظر سخت افزاری، ضمن در نظر گرفتن نیاز به یادگیری نحوه مدیریت کاربران از طریق شبکه، چگونه می توانید مجوزها، رمزهای عبور، دسترسی و دسترسی همه کاربران را از طریق Active Directory مدیریت کنید.

اینها بخشی از مطالبی است که در این دوره در مورد آنها بحث خواهیم کرد ، ما در مورد چاپگرها ، شبکه ها و برخی موارد مهم دیگر بحث خواهیم کرد ، از این رو تضمین می کنیم که اطلاعات و نمونه های ارائه شده در اینجا تجربه یادگیری شما را به حداکثر می رساند، بنابراین در دفعه بعد که در مصاحبه ای برای موقعیت شغلی Help Desk میروید ، در مورد پیشینه فنی خود اطمینان بیشتری خواهید داشت زیرا درک بیشتری از استفاده از آنچه در اینجا یاد خواهید گرفت برخوردار خواهید بود.

تجربیات مربیان در کل بیش از 15 سال در این زمینه است ، بنابراین شما اطلاعات نظری نمی گیرید، بلکه یک کاربرد عملی است!

از آنجا که بیش از 90٪ مطالب درسی دوره نمایشی عملی است ، و به منظور به حداکثر رساندن نتایج تجربه یادگیری شما ، ما شما را به داشتن رایانه ای تست به منظور اعمال و تمرین هر آنچه که در اینجا خواهیم دید ، تشویق می کنیم.

help desk

سرفصل های دوره:

  • آشنایی با مفهوم شبکه
  • آشنایی با انواع ادوات سخت افزاری شبکه (شامل سوئیچ ، روتر ، مودم و ابزار )
  • آشنایی با مفاهیم کلاس IP
  • آشنایی با خورد کردن IP(بی کلاس)
  • آشنایی و راه اندازی DHCP
  • آشنایی با مفاهیم DNS و Gateway
  • آشنایی با مفاهیم اولیه Firewall (ویندوزی)
  • آشنایی با موارد پر کاربرد رفع عیب سیستم عامل وقتی دسترسی به اینترنت ندارد
  • آشنایی با مفاهیم پورت
  • آشنایی با مفاهیم دستورات Ping ، Tracert و….
  • آشنایی با استاندارد های بی سیسم
  • آشنایی با نحوه کانفیگ و راه اندازی اولیه اینترنت با روترهای میکروتیک (استاندارد
  • رمز گداری و پروتکل ها و DHCP) خانگی
  • آشنایی با کانفیگ اولیه مودم های ADSL
  • آشنایی با کلیات Winbox نحوه دانلود و تنطیمات اولیه
  • راه اندازی سرور و اشتراک گذاری فایل ها
  • راه اندازی پرینترها و اشتراک گذاری آنها

مخاطبین دوره چه کسانی هستند؟

  • فارغ التحصیلان یا افراد تازه وارد دانشکده های IT که می خواهند کار IT خود را شروع کنند
  • همه افرادی که می خواهند وارد دنیای موقعیت شغلی Help Desk شوند
  • کارشناسان انفورماتیک که می خواهند دانش خود را گسترش دهند

آیا حاضر هستید وارد این دنیا شوید؟ آیا می خواهید شغل بعدی خود را در زمینه IT به زمین بزنید؟ این دوره کلید اصلی شما برای این کار است، اکنون در این دوره ثبت نام کنید و اجازه دهید تا از سفر شروع کنیم.

محمد کوشا
محمد کوشا IT-Man
مدرس رسمی مجتمع فنی تهران

اطلاعات برگزاری

مدت دوره: 30 ساعت

روزهای: چهار شنبه – پنجشنبه

ساعت: 16:30 الی 20:30

تاریخ شروع: 99/6/5

شمارش معکوس تا شروع دوره

آنتی ویروس Bitdefender

BigBlueButton سیستم آموزش آنلاین