آیا می خواهید کار خود را در دنیای IT شروع کنید؟ آیا می خواهید مسیر شغلی خود را با یک قدم محکم شروع کنید؟ شما در جای درستی هستید! چرا؟ اجازه بدید تا بیشتر توضیح دهیم تا با دوره Help Desk کاملا آشنا شوید.
از آنجا که وقتی می خواهید یک متخصص IT باشید ، باید از اصول اولیه شروع کنید، باید به کامپیوترها و همه موارد مرتبط با آن ، نحوه کار آنها ، نحوه نصب سیستم عامل ها مانند ویندوز روی ماشین ها، نحوه برقراری ارتباط و نحوه مدیریت آنها تسلط داشته باشید. این موارد، و البته عیب یابی همه موارد، از منظر سخت افزاری، ضمن در نظر گرفتن نیاز به یادگیری نحوه مدیریت کاربران از طریق شبکه، چگونه می توانید مجوزها، رمزهای عبور، دسترسی و دسترسی همه کاربران را از طریق Active Directory مدیریت کنید.
اینها بخشی از مطالبی است که در این دوره در مورد آنها بحث خواهیم کرد ، ما در مورد چاپگرها ، شبکه ها و برخی موارد مهم دیگر بحث خواهیم کرد ، از این رو تضمین می کنیم که اطلاعات و نمونه های ارائه شده در اینجا تجربه یادگیری شما را به حداکثر می رساند، بنابراین در دفعه بعد که در مصاحبه ای برای موقعیت شغلی Help Desk میروید ، در مورد پیشینه فنی خود اطمینان بیشتری خواهید داشت زیرا درک بیشتری از استفاده از آنچه در اینجا یاد خواهید گرفت برخوردار خواهید بود.
تجربیات مربیان در کل بیش از 15 سال در این زمینه است ، بنابراین شما اطلاعات نظری نمی گیرید، بلکه یک کاربرد عملی است!
از آنجا که بیش از 90٪ مطالب درسی دوره نمایشی عملی است ، و به منظور به حداکثر رساندن نتایج تجربه یادگیری شما ، ما شما را به داشتن رایانه ای تست به منظور اعمال و تمرین هر آنچه که در اینجا خواهیم دید ، تشویق می کنیم.